دوربین مداربسته | دوربین مداربسته: پنجمین پکیج آموزشی نصب دوربین مداربسته hdcvi
نوشته شده توسط : negaco

دوربین مداربسته hdcvi یکی از نمونه معروف در تکنولوژی سیستم های دوربین مداربسته به حساب می آید.

قابلیت های دوربین hdcvi  بدین شرح می باشد .برای انتقال تصاویر از فاصله ی زیاد نیار به کابل کشی ندارند و از طریق کابل کواکسیکال انتقال تصاویر صورت می گیرد. حتی این دوربین ها قابلیت این را دارند که بدون نیاز به فشرده سازی و کوچکترین ذره ای تاخیر در دریافت اطالاعات تصویری درحجم بالا بهتریتن کیفیت تصویری را داشته  باشند. همراه با این مزیت قابلیت دیگری نیز دارند که می توانند به خوبی کیفیت تصاویر را حفظ نمایند.دوربین hdcvi  این قابلیت را دارد که اطلاعات صوتی و تصویری را به صورت هماهنگ دریافت نموده و با ترکیب این سیگنال ها در مدت زمان کوتاهی اطلاعات را به کابال کواکسیکال بفرستد. بزرگترین مزیت دوربین hdcvi دریافت کیفیت تصاویر با رزولوشن بالای ۷۲۰  نسبت به دوربین های آنالوگ سنتی می باشد.

 

در این مقاله قصد داریم دوربین مداربسته: پنجمین پکیج آموزشی نصب دوربین مداربسته hdcvi را آموزش دهیم

 در ابتدا می پردازیم به طریقه ی نصب دوربین مداربسته در دوربین hdcvi  دستگاه dvr دارای یکسری کانال های ورودی می باشد که این کانال ها به یکسری  فیش bnc مجهز شده اند  و به هر تعداد که ورودی تصویر داشته باشیم به همان تعداد نیز کانال dvr داریم. بعضی از dvr ها نیز به ورودی صوت هم مجهز می باشند.

 

برای نصب دوربین مداربسته در این شکل دیده می شود که  یک dvr 4 کانال دریافت تصویر دارد که در قسمت پشتی dvr قراردارد.این ورودی ها از طریق یک کابل به قسمت خروجی دوربین وصل میشوند.

همانطور که در شکل ۱ می بینید ساختار به کاررفته یک کابل cms می باشد به همراه  یک منبع تغذیه

برای تامین نیرو در در نصب دوربین مداربسته در دوربین hdcvi   به یک  منبع تغذیه  نیاز دارید .طبق تصویر موجود ۴ کانال در منبع تغذیه وجود دارد.منبع تغذیه داراری چندین ورودی می باشد که هرچه منبع تغذیه بهترراندومان بسیار بالایی در کاهش هزینه ی انرژی خواهیم داشت.

در نصب دوربین مداربسته در دوربین hdcvi اتصال به منبع تغذیه از طریق  بخشی از کابل سیامی صورت می گیرد.کابل سیامی از طریق سوکت bnc به dvr وصل می شود و شما تصاویر ضبط شده را مشاهده می نمایید.

در نصب دوربین مدار بسته در دوربین hdcvi از دو طریق منبع نیرو تامین می شود : یکی از طریق فیش پاوری می تواند باشد و دیگری هم فیش آداپتور

طی یک جمع بندی نحوه ی نصب دوربین مداربسته در دوربین hdcvi اینطور خلاصه می شود :

منبع تغذیه اولیه توسط فیش bnc  و از طریق یک کابل خروجی به دوربین متصل می شود در طرف دیگردوربین هم آداپتور را قرار می دهید جهت تامین جریان به برق و توسط یک کابل خروجی فیش تغذیه را به دوربین وصل می کنید.

در صورتیکه در نصب دوربین مداربسته  hdcvi  قصد داشته باشید چند تصویر را به صورت همزمان مشاهده نمایید می توانید از طریق سویچ های خروجی کانال تصاویر را از هم جدا کنید و تصاویر جداگانه را مشاهده نمایید.یعنی به تعداد سویچ های خروجی کانال می توانید تصویر داشته باشید.





:: برچسب‌ها: دوربین مدار بسته, دوربین مدار بسته HDCVI, نصب دوربین مدار بسته ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: